wtorek, 2 lutego 2016

Zaległości..

Hej, ostatnio mało czasu na cokolwiek wiecznie latanie gdzieś.
Załatwić to, załatwić tamto i koniec dnia, niestety nie starcza czasu na
pisanie maili mam nadzieję że nadrobię to w najbliższym czasie.
Dzisiaj zaległości z poprzedniego tygodnia.
Oto one:

1.
Długopisy! Otrzymane od Łukasza prowadzącego blog Gadżety na dobry dzień
Z pewnością parę z nich zostaną perełkami w mojej kolekcji długopisów.
Za co bardzo dziękuję Łukasz :)


2.
- płyta
- brelok



3.
- mapa
- widokówki
- kalendarzyki
- brelok z żetonem do wózka



3.
- pin
- długopis
- magnes na lodówkę



4.
Bardzo czarodziejska przesyłka potargana, sklejona byle jak taśmą. Z odbitą pieczątką że uszkodzona mechanicznie podczas dzielenia...

A w niej list, że w odpowiedzi na mojego maila wysyłają gadżety i na tym się kończy w kopercie wielka pustka oprócz listu, chyba ktoś się połasił na jej zawartość wrryyy :/

I to tyle nie ma tego dużo ale zawsze coś :)


2 komentarze:

  1. Ja z Osieku dostałem jeszcze ładny, czerwony długopis. Ale Artur z bloga Gadżeciarz miał taką samą sytuację, więc chyba ludzie lubią osieckie długopisy ;-)

    OdpowiedzUsuń