piątek, 12 lutego 2016

P@N WILK I KOBIETY - Book Tour



Tytuł: P@N WILK I KOBIETY
Autor: Jarosław Wilk
Wydawnictwo: Pro-Wizja
Data wydania: 27.04.2014
Liczba stron: 308
Okładka: miękka


Wiele osób mówi: "Po czym poznać dobrą książkę? Ja poznaję po tym, że mija jakiś czas a książka nadal siedzi w mojej głowie" i coś w tym jest do dobrej książki także z chęcią się wraca.
“Pan Wilk i kobiety” to zdecydowanie dobra książka.

Na początku byłam sceptycznie nastawiona na tą książkę pomyślałam że to raczej nie dla mnie bo to pewnie coś podobnego do "50 Twarzy Graya" więc mnie nie porwie, bo Graya ledwie przeczytałam pierwszą część za drugim podejściem. A tu szok książkę "Pan Wilk i kobiety" wchłonęłam w trzy noce które zarwałam ale się opłacało.

Przyznam się szczerze że zainteresowała mnie w momencie gdy przeczytałam w internecie że książka jest krytykowana, niektórzy ludzie są wręcz nią oburzeni i zaszokowani treścią.
Wiele ciekawych cytatów z niej można znaleźć na internecie jeden z najbardziej znanych cytatów to: „Nic tak nie cieszy mężczyzny, jak zboczona kobieta” ten cytat działa jak magnes. 

Pan Wilk jest czterdziestoletnim mężczyzną, który poprzez poznawanie kobiet przez portal randkowy próbuje zapomnieć o swojej byłej narzeczonej która go porzuciła.
Wilk jest szczerym człowiekiem i mówi otwarcie o tym co lubi, co go kręci czyli piękne kobiety, nie byle jaki seks, gotowanie i dobre wina. W książce opisane jest wiele spotkań z kobietami które zazwyczaj kończą się seksem, czasem kobiety wracają a czasem się zmieniają.
Wilk lubi czuć się panem, lubi mieć władzę szczególnie w łóżku lubi mieć kontrole nad wszystkim.
Mimo tego że szaleje i zmienia kobiety to jedna osoba w jego życiu jest najważniejsza- córeczka która jest zawsze pierwsza i najważniejsza, najpierw córka później reszta co się chwali. 
Książka ma momenty wesołe, zaskakujące ale także są smutniejsze momenty. Czytając książkę nie można z góry przypuszczać co się stanie. Czasem jest tak że przeczyta się parę kartek i już się wie jak się skończy.
"Pan Wilk i kobiety" kończy się zaskakująco bohater zaczyna myśleć sercem a nie inną częścią ciała. 
Mam nadzieje że Wilk w końcu znajdzie prawdziwą miłość z którą będzie wiązał swoją przyszłość że znajdzie kobietę która będzie mu odpowiadała nie tylko wyglądem i dobrym seksem ale także pokocha ją za jej charakter. Czego życzę mu bardzo serdecznie.

Nie rozumiem dlatego ludzie są zbulwersowani tą książką? Dobra jest, szybko się ją czyta, jest ciekawa z niecierpliwością czeka się na kolejny zwrot akcji.
Polecam każdemu nie tylko kobietą ale także mężczyzną, bo jak to mówią jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;) 
Książki z pewnością nie da się zapomnieć i z chęcią jeszcze do niej wrócę ale także czekam już niecierpliwością aż przeczytam drugą część.


Książka trafiła do mnie dzięki fajnej akcji o nazwie BOOK TOUR zorganizowanej na fp Stan:Zaczytany
Akcja polega na tym że zostało wybranych 20 osób (10- recenzentów oraz 10 czytelników) każda z grup dostała po egzemplarzu książki Pana Wilka która zostaje przekazana kolejny od jednej osoby do drugiej, każda osoba biorąca udział w akcji ma 7 dni na przeczytanie i wysłanie książki do następnej osoby.


Dziękuję za możliwość przeczytania książki, wręcz zakochałam się w Panu Wilku ;)

( Noce z Panem Wilkiem ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz