poniedziałek, 9 listopada 2015

Strony z rzeczami do testowania oraz strony z ankietami.

Dzień nie za ładny i nic się nie chce najchętniej to bym przeleżała cały dzień w łóżku.
Dzisiaj daje listę fajnych stron dla osób, które interesują się testowaniem albo chciały by zacząć testować oraz strony gdzie zbiera się punkty za ankiety i wymienia się je na nagrody.
Na początek testowania.


Strony z testami:

Streetcom- jest to dość popularna strona na której cały czas się coś dzieje, mnóstwo okazji do testów ale najpierw trzeba się do nich dostać. Osoby do testów są wybierane poprzez ankietę dzięki której wybierają najbardziej odpowiednich osób bo przecież nie dadzą alkoholu niepijącemu albo pampersów osobie która nie ma dzieci. Jestem zarejestrowana od ok 2 lat i jak na razie brałam udział w jednej akcji tuż na początku jak założyłam konto ale mimo tego bardzo serdecznie polecam bo warto. Dostaje się większe paczki które zawierają produkt/y dla ambasadora oraz produkty dla znajomych, rodziny. Trzeba składać raporty z rozmów, mile widziane są zdjęcia oraz opinie na różnych stronach.

Talkmarketing- strona troszkę mniej popularna niż streetcom i mniej jest okazji do testowania ale można od czasu do czasu coś testować, ambasadorzy są wybierani poprzez odpowiedzi w ankiecie. Ja osobiście załapałam się do jednego testowania i jak na razie cisza ale się nie poddaję :) Na stronie składa się raporty z rozmów o testowanych produkcie z innymi.

Rekomenduj- jak na razie mało okazji do testowania ale mam nadzieje że się to rozkręci, testerzy są wybierani poprzez odpowiedzi w ankiecie. Trzeba składać raporty z rozmów,

Ofeminin- na tej stronie natomiast można zazwyczaj testować kosmetyki choć aktualnie jest do przetestowania, osoby do testowania są wybierani poprzez pytanie otwarte. Dodaję się tylko swoją opinie i dostaje się produkt tylko do własnego użytku, nie ma próbek dla znajomych. Testowałam już z tej strony parę kosmetyków.

Trnd- jest to dość nowa strona na której aktualnie wiele się dzieje można się załapać do wielu testów, aby się do nich dostać ważne są odpowiedzi w ankiecie oraz pytanie otwarte miałam okazje brać udział w trzech kampaniach do tej pory. Otrzymuję się produkty dla siebie i znajomych, składa się raporty z rozmów, mile widziane są także zdjęcia

Everydayme- jedna z nowszych stron która się rozkręca i jest na niej coraz więcej kampanii. Dostaje się produkt dla siebie i znajomych po czym trzeba składać raporty z rozmów, mile widziane są zdjęcia z rozmów

TestMeToo- akcje kto pierwszy ten lepszy, aktualnie cisza ale testowałam już parę rzeczy.

Biedronka- tu także akcje kto pierwszy ten lepszy a no dodatek trzeba czatować aż się zacznie akcja, nigdy nie jest podane o której godzinie to nastąpi, czasem te czekanie jest uporczywe i nie zawsze się opłaca to już zależy od tego kto co lubi :) Wypełnia się ankietę o produkcie, zazwyczaj jest parę smaków lub zapachów jednego produktu, ten produkt który będzie się cieszył uznaniem wśród testujących trafia na półki sklepowe

Buzzaar- Jedna z nowszych stron aktualnie mieli jedną kampanie w której nie brałam udziału bo mnie nie interesowała

Frendi- Troszkę inna strona niż wszystkie ponieważ większości można przetestować usługi za darmo lub za drobną opłatą, niestety w moim mieście i okolicy nie da się skorzystać. Zdarzają się czasem testowania gdzie wysyłają produkt brałam już 2 razy udział w takim testowaniu. Trzeba przetestować i napisać tylko swoją opinie.

Strony z ankietami:

Cenne Opinie- Trzeba uzbierać 50 zł aby móc wymienić na bon do Tesco, Pizza portal lub Zalando. Zapłata za ankietę bywa różna waha się od 2 do 10 zł w zależności od długości ankiety. Jest to trochę pracochłonne ale jak ktoś ma czas i chce troszkę zarobić to polecam ja już wybierałam bon 3 razy średnio co 3-4 miesiące da się uzbierać na bon. Jedna z moich ulubionych stron

I-say- Zbiera się punkty na bony do sklepów (H&M, Smyk, Zalando) lub voucher. Nagrody już od 1091 pkt a za ankiety można dostać różnie od 5-10 pkt do ponad 100, jest to druga moja ulubiona strona tego typu.

Toluna- zbiera się punkty nagrody już od 1000 punktów za jedną ankietę można czasem dostać aż 2000 punktów, nagrody są rzeczowe, w bonach oraz w formie przelewu paypal.

E-panel- trzeba uzbierać 50 zł aby móc je przelać na konto bankowe troszkę długo się zbiera za ankietę dają mało a jeśli się nie pasuję dostaje się 0,20 zł co mi się bardzo często zdarza, udało mi się wypłacić raz pieniądze, jestem zarejestrowana ponad rok.

AskGFK- nagrody rzeczowe, bony, doładowania oraz wypłata gotówki. Nagrody zaczynają się od 344 pkt. Punkty za ankietę różnie od 10 pkt nawet do 150 w zależności od długości ankiety.

Ariadna- punkty za ankiety można wymienić na nagrody rzeczowe

Inne:

Philips- można załapać się do testów ale także wypełnia się quizy za które dostaje sie punkty za które można coś nabyć podczas aukcji.




Są to strony na których mam konta założone, takich stron jest wiele wiele więcej ale niektóre nie są nawet warte uwagi, są tylko tratą czasu dlatego warto przed rejestracją dokładnie zapoznać się z regulaminem i przeczytać na internecie opinie innych na temat konkretnej strony bo często można się wpakować w coś nieciekawego. 
Te strony co podałam są w 100% darmowe, nie ponosi się żadnych kosztów można tylko zyskać.
Jak jeszcze mi się coś przypomni to dopiszę.
A może Ty znasz jakieś strony warte uwagi? Daj znać w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz