piątek, 6 listopada 2015

Pierwszy powitalny post

Hej wszystkim ;)
Najgorsze są początki, tak więc możne krótko o mnie:
Na imię mam Asia mam 23 lata, na początku zainteresowały mnie testowania, kampanie a było to około dwa lata temu a od niecałego roku w moim życiu mają swoje miejsce także gadżety szczególnie lubię długopisy nie wiem dlaczego tak jakoś wyszło że mają w sobie jakiś urok. 
Bloga założyłam aby dzielić się swoimi "zdobyczami" nowościami w kolekcjonowaniu ale także znajdą się tu posty o testowaniu. Myślę że na początek będzie post o testowaniu oraz "zarabianiu" przez internet, spis stron które są prze zemnie sprawdzone kolejny post poświecę prośbą o gadżety, jak napisać czego nie robić itd. a później to już pójdzie z górki czyli zdjęcia, linki do gadżetów.

Mam nadzieje na owocne współpracę i chętnie powymieniam informacjami gdzie można dostać gadżety.
Także do zobaczyska :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz