wtorek, 8 marca 2016

Zaległosci...

Hej, miał być post i to nie jeden a tu lipa.
Ostatnio internet jest straszny, nie działa a każą sobie za niego płacić po prostu paranoja.
Dzisiaj zaległości na razie jedna później będzie edit i wkleję resztę bo aktualnie nie mam dostępu do zdjęć...

1.
Bardzo fajna przesyłka z pewnej miejscowości a dokładnie mówiąc ze Zgierza (koperta przyszła otwarta ale mam nadzieje że wszystko doszło)

- smycz
- długopis
- mapa
- informator
- widokówka
- ładny jeżyk który młody porwał i śpi z nim ;)



Bardzo dziękuję za przesyłkę

I korzystając z tego że mam dostęp do zdjęć mojej "mini" kolekcji długopisów to się pochwale ile do tej pory udało mi się ich uzbierać :)

Mój kuferek


A w nim:


Już prawię kuferek zapełniony po brzegi będzie trzeba zaopatrzyć się w coś większego.
Długopisów jest więcej nie ma na zdjęciu najnowszych zdobyczy oraz długopisów 
powtarzających się.

2 komentarze: